Tema: Re: Re:Telia sviesolaidis
Autorius: Zaba
Data: 2017-11-23 10:29:12
Nu ka reiskia spec. technika, gali buti vejapjoves dydzio kriovio kasimo
mechanizmas ir gali buti savaeigis bobcat'as, kuris jau vejai padarytu
nemenka zala. Hm, o kam reikia tokiam gyli kloti ta kabeli privacioje
valdoje, suprantu ten reikalavimai pagal apkrovimus ir pan. manau per
kastuva pakaktu.