Tema: Re: Medienos atliekos
Autorius: Sail
Data: 2017-11-13 09:54:34
Ugniakuras is akmenu, medinis karkasas is pagaliu ir uzdengiama polietileno
plevele.

Esu mates tokiu konstrukciju ir naudojes, visai ok.

Pirti ir as turiu sodyboj, savo laiku kurendavom ir baliavodavom, dabar
uzkuriu karta per metus per gimtadieni sveciams.
Ir tai tingiu, na bet jiems atrakcija ir laiko uzemimas, tad tenka
pasistengti. Sau - jau niekada.