Tema: Re: Medienos atliekos
Autorius: bzik
Data: 2017-11-13 09:34:45
žmogus statybos momentu pagalvojo, kad pastatyt pirtį prie tvenkinio vienu
kartu gausis pigiau, nei po to atskirai lipdyt. Padarė kapitaliai su 2-u
aukštu svečiams numigt (apie 50m2 + 20m2 terasa) . Atvedė iš namo šildymą ir
t.t.  Taip, finansiškai gavosi pigiau ir daug kas sprendėsi paprasčiau.
Pirmus metus buvo įkurtuvių ir apžiūrų laikas. Sėdėjo su svečiais. Po to
svečiu sumažėjo ir eit intereso taip pat. Dabar kuriama porą kartų per
metus, paprastai dėl svečių, nes pačiam širdis klapatuoja. Svečių kambary
katinas miega.

Kažkada žmona man zirzė, kad reikia pirties. Suderėjom laikinai
infraraudonųjų pirtelę - už pusvalandžio po įjungimo nueini pusvalandžiui ir
kūnas sušyla, atsigauna. Naudojama vis rečiau, pagrinde žiemą. Per metus
kokie 15 nuėjimų. Džiaugiasi, kad nesukišom pinigų, nes tingėtume kelias
valandas užsiimt.

"Resolut TB"  wrote in message news:ou74k9$2t1$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.11.08 11:52, mindau wrote:
> tai, kad absoliuti dauguma noretoju paprastai tik tie kas nera tureje ir
> nori tik kazkokiu romantisku minciu kutenami, po to vis tiek nekurena :)

Prisiziuri visokiu filmu ala rusiskas Sherlokas Holmas - faina  vakare,
ugnele blaskosi, malkeles spragsi, sedziu su viskiu ir pypke supamam
kresle, salia senbernaras guli, zmona arbata geria ir salika mezga.
Romaaaaantika.
Tik naturoje ta zidinio romantika truputi kitokia.
Labai gerai man kazkada pasake vienas zmogus, isirenges namie baseina .
Po kokiu 5 metu as jo klausiu : na kaip naudojiesi, plaukioji ?
Zinai, sako, vaikstau i impulsa . Kai neturi- atrodo, labai reikia . O
kai susiduri su prieziura, islaidom, laiko trukumu - spjauni .
Manau, daugybe zmoniu antra karta nebestatytu pirteliu, baseinu,
dziakuziu, visokiu duso sieneliu, sporto kompleksu, ziemos sodu ir pan.

Dabar as sprendimu priemima suletinau kokiais 2 menesiais - per ta laika
ramiai apgalvoji, pasiziuri, ir labai daznai supranti, kad visiskai  tau
to nereikia.