Tema: Re: Medienos atliekos
Autorius: Resolut TB
Data: 2017-11-11 17:22:49
On 2017.11.08 11:52, mindau wrote:
> tai, kad absoliuti dauguma noretoju paprastai tik tie kas nera tureje ir
> nori tik kazkokiu romantisku minciu kutenami, po to vis tiek nekurena :)

Prisiziuri visokiu filmu ala rusiskas Sherlokas Holmas - faina  vakare,
ugnele blaskosi, malkeles spragsi, sedziu su viskiu ir pypke supamam
kresle, salia senbernaras guli, zmona arbata geria ir salika mezga.
Romaaaaantika.
Tik naturoje ta zidinio romantika truputi kitokia.
Labai gerai man kazkada pasake vienas zmogus, isirenges namie baseina .
Po kokiu 5 metu as jo klausiu : na kaip naudojiesi, plaukioji ?
Zinai, sako, vaikstau i impulsa . Kai neturi- atrodo, labai reikia . O
kai susiduri su prieziura, islaidom, laiko trukumu - spjauni .
Manau, daugybe zmoniu antra karta nebestatytu pirteliu, baseinu,
dziakuziu, visokiu duso sieneliu, sporto kompleksu, ziemos sodu ir pan.

Dabar as sprendimu priemima suletinau kokiais 2 menesiais - per ta laika
ramiai apgalvoji, pasiziuri, ir labai daznai supranti, kad visiskai  tau
to nereikia.