Tema: Re: kas stipriau?
Autorius: xc
Data: 2017-11-10 17:20:45
Sniego apkrova priklauso nuo stogo nuolydžio bei ar yra kokių užuovėjų
ar ne. Pas mane automobilių stoginė priglausta prie namo, ten šone
gaunasi 3m vertikali siena. Konstruktorius toje vietoje papildomą nemažą
atsargos koeficientą sniego apkrovoms pritaikė, gegnės keli metrai nuo
sienos praktiškai dvigubai tankiau susidėjo.

Šiaip nelabai suprantu, kas norima sukonstruoti. Jei reikia papildomo
prilaikymo gegnėms, tai tada joms vertikalias atramas reiktų
prikonstruoti. 100x100 brūsas dirbtų ant gniuždymo vertikaliai,
perduodamas apkrovas į savo pagrindą (kuris irgi turėtų išlaikyti sniego
apkrovas). Bet jei galvojama, kad gegnes priremti vienu 100x100 brūsu,
dirbančiu ant lenkimo, tai iš savo fizikinio išsilavinimo nemanau, kad
jis kažką realiai prilaikytų (nebent jo tarpatramis metras ar du). Ant
lenkimo tada jau geriau dėti metalinę siją, o kokią - čia jau tektų
žiūrėti koks jos tarpatramis.