Tema: Re: SKILL suktukas :)
Autorius: eimaz
Data: 2017-11-04 22:12:45
esu grąžinęs krūva lempučių, du akumuliatorinius siurblius, nei karto nebuvo
problemų. tiesa iki siurblių grąžinimo vieną kartą tvarkiau pagal garantinį,
bet vežiau tiesiai į gamintojo servisą, juk ne Senukai to skill'o garantinį
atliks, o bus tik tarpininkai tarp manęs ir serviso.

"Terpentinas"  wrote in message news:otkrh0$9n2$2@trimpas.omnitel.net...

2017-11-03 22:18, eimaz rašė:
> Kadangi LIDL suktuko tema nugrybavo kiek į pievas, paklausiu ar verta imti
> tokį suktuką?
> https://www.senukai.lt/p/akumuliatorinis-greztuvas-skil-2531aa-18-v/32gt
> Panaudosiu turbūt 3-4 kartus per metus, kokiems tvoros varžtams keliems
> prisukt, vaikui žaidimų aikštelę surinkt ir pan. Turiu laidinį grąžtą, bet
> užknisa tampyt laidus, ypač jei lauke reikia ką sumeistraut.
> Beje, LIDL grąžtų pirmos dienos vakare buvo prikrauta su kaupu, su vienu
> piliečiu, irgi interesantu, pradarėm dėžę, tai net nesinorėjo tos pabaisos
> [...]
Na jei nori turėti reikalų su senukų garantiniu, tai kodėl ne.