Tema: Re: SKILL suktukas :)
Autorius: eimaz
Data: 2017-11-04 11:27:58
kuriame suktuke negalėsiu greičio reguliuot, nei LIDL nei Skill? LIDL
čiupinėjau, sakau, kad nepatiko jis man, bet jei visi giria, ką darysi :)

"fenix@h"  wrote in message news:otk0vr$o15$1@trimpas.omnitel.net...

2017.11.04 11:20, eimaz rašė:
> tai Jūs man paaiškinkit ar čia bandos jausmas ar tie transformeriai iš
> tikrųjų geresni už mano nuorodoje duotą akcijinį skill'ą? sakykit
> greičiau, kol dar liko, bėgsiu ir aš tą transformerį tada pirkt :))
> V tie patys, skill'as manau brandas tikrai žinomesnis, deklaruoja Nm, ko
> LIDL niekur neradau, net manuale.

nera tas skill varguolio panaceja. paciupinek ta parksaida ir matysi kas
yra kas. kas blogiausio gali but pigiam suktuke, kad negalesi pagal
gaiduko paspaudimo jega reguliuot greicio, bet cia tik bosch ixo lygio
ir dydzio aparatai taip daro.