Tema: Re: SKILL suktukas :)
Autorius: eimaz
Data: 2017-11-04 10:56:19
ličio akumai? čia rašo pasikrauna per valandą.
jei per savaitę išsikrauna akumas, drąsiai neši į garantinį. man boscho
trimerio akumas per žiema net neišsikrauna, ir pavasarį dar vieną pjovimą
atlaiko. nors jam jau 7 metai.

"Seniunas"  wrote in message news:otjk15$fb3$1@trimpas.omnitel.net...

True. Turiu skill su 2 akumais kazkoki pigios linijos. Ilgai kraunasi, darbo
rezimu mazai laiko. pakrautas per kokia savaite pats issikrauna.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/