Tema: Re: dujinis katilas
Autorius: xc
Data: 2017-10-06 17:40:25
Mano asmeninė patirtis su šituo nekokia. Senas tas mano katilas (~12
metų saunier duval), k.v. vandenį ruošia tik nuo tam tikro debeto, t.y.
silpna srove atsukus net ir neįsijungia, kai jau veikia ir ruošia
vandenį, laikas nuo laiko ar tai kokia apsauga įsijungia ar ką ir
gesinasi kelioms sekundėms - duše šalto vandens porcija garantuota.

Gal naujesni ar kito gamintojo katilai ir geriau veikia, bet nu nafig,
gyvenime sau nestatyčiau pratekančio vandens šildytuvo. Blogiausiu
atveju jamčiau katilą su vidine karšto vandens talpa, geriausiu -
jungčiau išorinį boilerį. Dėl karšto vandens resursų - na jei katilas 28
kw, tai ir boileryje sugebės tą vandenį užkaitinti pakankamai greitai,
jei su jį su dideliu gyvatuku pasirinkti.