Tema: Re: dujinis katilas
Autorius: bzik
Data: 2017-10-06 16:29:57
buvo momentas, kai bandžiau suprast kur per mėnesį dviems dingsta 10-11m3.
Kaip bežiūrėt, dienai 250-300l. Priėjau išvados, kad dėl didelio spaudimo
vandens išeina gerokai daugiau, nei reiktų. Įvadas d32. Už jo kolektorius,
iš kurio į kiekvieną tašką eina d16 vamzdis. Jei sąmoningai papildomai
neribot, maišytuvas atsidaro maksimaliai. Aeratoriai padaro malonesne srovę,
bet nieko neriboja. Dušo galvos nemažos. Taip ir taškomės :)

"fenix@w"  wrote in message news:or7ss9$luf$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.06 14:38, bzik rašė:
> panašu, kad skaičiai iš tų laikų, kai matuota 9a su pakalkėjusia maža
> dušo galva :)
> eilinis rytinis nusiprausimas 60-70l.  Žinau žmogų, kuriam nusipraust
> pasimėgaujant 200l boilerio nepakanka, nes per didelę raindance galvą
> normaliu spaudimu per 10 min. išvaro.

....pas mane neprabangios galvos... matuoju paprastai - nes dusas vonios
inde.