Tema: Re: dujinis katilas
Autorius: tOMZY
Data: 2017-10-06 12:06:49
Dėl boilerio - aš tik pasakysiu, kiek man kainuoja mėnesiui vandens
pašildymas dviejų asmenų šeimai. Vonios nėr, tik dušas. Turiu 14KW
Junkersą, kuris šildo atskirą 120 litrų greitaeigį boilerį - mėnesiui
stabiliai sudegina 18-20m3 dujų. Šiai dienai rinkčiaus su mažu
integruotu arba atskirą gerokai mažesnį.