Tema: Re: stogo danga
Autorius: Velnias
Data: 2017-06-13 11:09:40
Pas mane irgi skardinis čerpių imitacijos stogas, tik vatos 35 cm. Tai galiu
pasakyti - nesigirdi lietaus visiškai, VISIŠKAI. Šiąnakt pylė kaip iš
kibiro - nu jokio triukšmo iš skardos. Girdisi į stiklą kaip barbena, į
skardinę palangę, per atidarytą langą kiek šniokščia, bet nuo stogo
absoliučiai jokio triukšmo. Va kai nueinu į garažą, kur stoge vatos 15 ar 20
cm tai taip, girdisi ir į stogą kaip šniokščia. Taip kad pagal savo pavyzdį
drįstu teigti, kad vatos storis įtaką daro, ir didelę.

"marukas"  wrote in message news:oho0r4$7gr$1@trimpas.omnitel.net...

Na, pas mane skardinis "čerpių imitacijos" stogas. Tai barška kaip reikalas
:) Aišku, kai vasarnamiui ir tik savaitgaliais tai gal net kiek romantikos
priduoda per lietų, bet jei pastoviai gyvenant tai nežinau ar nepradėtų
nervinti. Esminis momentas yra tas, kad miegant antram aukšte net ir per
mažiausią lietų, atrodo, kad pila kaip iš kibiro, pažiūrai pro langą - vos
vos lynoja. Aišku, pas mane stogas tik 20cm apšiltintas, bet kažin ar čia
papildomi cm darytų didelę įtaką.

"spakainas"  wrote in message news:ohln9k$8e0$1@trimpas.omnitel.net...

Skardos spalvos ryškesnės, mažiau blunka. Ten pas kokį ruukki tai yr ir
visokių ale čerpinių profilių su 50m garantija. Aišku atitinkama ir
kaina. Dar vienas skardos pliusas - lygesnis paviršius, mažiau samanoja.
Ypač aktualu jei miškas šalia, ar šiaip medžių daug.
Dėl kondensato, tai jei tvarkingai įrengta su plėvelėm, kaip priklauso -
kaip ir px. Barškėjimas irgi px, jei profilis koks čerpinis, o ne lygi
classic skarda. Apskritai barškėjimas turbūt labiau kaimynams girdisi
nei pačiam.
Dar vienas niuansas - skarda slopina telefono/televizijos signalus. Jei
iki tol signalas neblizga, tai uždėjus skardą gali būt biškį šikna. Na
ir atitinkamai mobiliako baterija trumpiau laikys. Pas uošvius taip ir
nutiko, iki šiol nesupranta nx tą skardą dėjo, tiesiog šiferio vietoj
nebuvo greitai.

Bituminiai lakštai neilgaamžiai (čia tos tipo visokios "eglutės" ant
osb), nors galima gražiai padaryt ir visokias kukūškas gražiai "žvynais"
apeit. Ir šiaip bitumas saulei gerai pakaitinus kvapą skleidžia, man
asmeniškai smalos kvapas ir gyvenamas namas nesiderina kažkaip.

Aš dėčiau šiferį. Biškį gražiau pvz eternit gotika - trumpesni lakštai,
bet darbo daugiau.