Tema: Re: stogo danga
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-06-12 12:14:57
eternitas dabar pasitaise, bet lenkiskas cembrit pigesnis ir kokybiskesnis.
imi sviesesnes spalvos ir nekazka bluks.

skarda barska, daug kondensato, bitumas samanoja, dedi siferi ir nesuki
galvos.

"LB"  wrote in message news:ohljqf$4m4$1@trimpas.omnitel.net...

pažiūrėjus atrodo netaip ir blogai
manpo atveju, pagal skaičiuoklę, 600 E už medžiagas
o kai nedažai - ar tik vaizdas kenčia, ar ir stogo laikymas bei kokybė?