Tema: Re: Q: Grindu detale po pertvara
Autorius: dz
Data: 2017-04-23 20:14:03
kaip minejo jei sutankinta gerai tai turi but gerai...nemazai esu dares ir
su 2x d10 armatura nulineje muro siuleje (per colines lentos stori) tiesiai
ant juodgrinciu ir lyg viskas ok...bet cia tai dar kita situacija, nes cia
panasu pertvara dar ir ant putos stovi su visu grindiniu sildymu...tokiu
atveju imho tik gipsas, nu dar gal kokie lengvi duju silikato blokeliai, bet
vistiek technologiskai kazkokia xuinia, nebent cia tik kokia korekcija o ne
viso namo pertvaros

"qwerty"  wrote in message news:odgbmi$368$1@trimpas.omnitel.net...

Nu, protingieji kurmiai, atejo ir I mano kiema svente :) Pradejom kelt
murus, planuot darbus ir pasipyle klausimai.
Konstruktorius pabraize mazga kaip betonuoti grindis po pertvara. Pasak jo
nereikia joki atskiru pamatu pervarom, uztenka storesni stezkutes sluoksni
su armatura padaryt toje vietoje kur bus pertvara. Visi statibiorai kraipo
galvas ir sako taip nebuna. Reikia daryt normaliai - nedideli poliukai,
pamatukas ir pan. Zodziu susikonfuzinau truputi.
Yra cia praktiniu konstruktoriu gal?

Pertvariniai blokeliai Arko M12.