Tema: Re: Re:Q: Grindu detale po pertvara
Autorius: Zaba
Data: 2017-04-23 13:37:19
Vat butent, jei bus blogai sutankinta ir pamatelis su poliukais nepades...
Mano atveju buvo daryti po kiekviena pertvara is arko M12 pamateliai 300x300
mm ir inkaruoti i juostinius pamatus nesanciom sienom. Vienam kambaryje po 2
metu (tik tada matomai pastebeta) kampe ties nesancios sienos ir pertvarines
sanduroje matosi itrukimas - pasedo pertvarine siena. Aisku gali buti ir
kitos priezastys, nes sunku patiketi, kadangi ir pertvarines sienos muras
buvo risamas su nesanciaja siena penkiomis blokeliu eilemis nuo apacios.
Darant juostinius pamatus daug kasimo darbu buvo ir matomai toje vietoje
sutankinta buvo blogai.