Tema: Re: Grindu detale po pertvara
Autorius: qwerty
Data: 2017-04-23 18:54:21
Tai as linkstu link to, jog vadovautis konstruktoriumi. Juolab kad ir
zenkliai pigiau gaunasi. Tik nesinoretu po kurio laiko rast sutrukinejusia
pertvara...

"ablasiejus"  wrote in message news:odi09u$5h2$1@trimpas.omnitel.net...

jei darai normaliai - vadovaujiesi konstruktoriumi, arba darai lietuviskai -
statybose vadovauja murziai.

"qwerty" <tomas.kasperaviciusTRINTI@gmailAS.com> wrote in message
> Nu, protingieji kurmiai, atejo ir I mano kiema svente :) Pradejom kelt
> murus, planuot darbus ir pasipyle klausimai.
> Konstruktorius pabraize mazga kaip betonuoti grindis po pertvara. Pasak jo
> nereikia joki atskiru pamatu pervarom, uztenka storesni stezkutes sluoksni
> su armatura padaryt toje vietoje kur bus pertvara. Visi statibiorai kraipo
> galvas ir sako taip nebuna. Reikia daryt normaliai - nedideli poliukai,
> pamatukas ir pan. Zodziu susikonfuzinau truputi.
> Yra cia praktiniu konstruktoriu gal?
>
> Pertvariniai blokeliai Arko M12.

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.