Tema: Re: Trinkelių klojimas
Autorius: Zilve
Data: 2009-06-06 17:56:59
Zinai, as labai labai abejoju, ar per tuos metus lietaus, salcio ir
pastoviai vazinejanciu automobiliu veiktas gruntas bus maziau tankesnis nei
po keliu praejimu su vibroplokste net ir keliais sluoksniais.
Pries 5 metus, kai isikelem, dar ne iki trinkeliu buvo - nukasem juodzemi
iki laidaus grunto - smeliuko ir supylem zvyra, ant virsaus skaldos. Tose
vietose, kur praeitais metais buvo kastos komunikacijos, po sios ziemos
gruntas siek tiek sukrito, ten gal reiks daugiau patankinti. Tikrai
neplanuoju atkasineti beveik metro grunto tam, kad geras meistras turetu
darbo, nematau prasmes. Siemet dariau siokius tokius nuolydzius - skalda
reikejo kapoti ir dauzyti - ant tiek sutankejus buvo.
Net ir storus sluoksnius galima puikiausiai suvibruoti - pries vibravima
reikia gausiai prilaistyti. Pas kaimyna, kuris tik pries pora metu taip pat
buvo pasidares, jau praeitais metais is karto po komunikaciju tiesimo buvo
suklotos trinkeles. Nieks pas ji nesukrito.