Tema: Re: Trinkelių klojimas
Autorius: bzik
Data: 2009-06-05 13:21:38
jei zmogus pries kelis metus supyle tankui tinkancius sluoksnius, tai ka
dabar viska velniop ir sluoksniuot pagal pateiktas lenteles? Juk neklause
patarimo kiek metru pilt, o ivardino kas jau buvo padaryta.
Kas perka, tam prabanga. Neivardinta, kiek mokejo, nes gal tuo metu smelis
ir zvyras buvo gauti pusvelciui is kokio nelegalaus karjero ar gretimai
kasantys norejo atsikratyt grunto. Nepasakyta, kad pilant netankino. Plius
kelis metai lietaus ir apkrovu.