Tema: Re: Trinkelių klojimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-05 09:09:12
bzik negi tu nieko nesupranti :)
Kaip manau kaip tam plyteliu klojejui paiimti tuos 100 lt uz kvadrata. Tai ir pasakojama, kaip reikia viska perkasti, is naujo suvibruoti, sutankinti, kaip cia dabar reikes nuomuotis plentvolius, kaip dabar neiseis suformuoti nuolydziu (lyg nukasti ar kur kitur papaildomai papilti butu sudetinga), kaip sudetinga cia bus dirbti ir jie jo neklausys kaip bus hujovai. Ai, ir dar reikia butinai pamineti, kad garantiju jis nesuteiks, nes jis nevisus darbus atliko :)

O realiai, fignia tos trinkeles, sutankini ta grunta su kokia vibroplokste (vistiek ji tik pavirsiuje sutankina), issilygini, pasidarainuolydzius ir susidedi tas trinkeles. Jie po kokiu 5-10 metu issiklaipys, tai gali per savaitgali issiardyti ir vel is naujo susikloti. Realiai, ne is veino girdejau kaip alia geru ir rekomenduotu plyteliu klojeju suklotos plyteles po metu vistiek susiklaipo, issikilnoja.

T:)