Tema: Re: REQ pamastymu
Autorius: Night
Data: 2016-05-04 10:43:09
Praėjom per ta šūdą prieš kelis metus. Nors asmeniškai dalyvavau tik babkių
davimo procese, net baisu prisiminti ir užjaučiu tuos, kurie rinko babkes.
Iki tol smaukėmės gal 5 metus su viskokiom viltim "gal savivaldybė padarys",
galiausiai susimetėm asmeniškai. Sklypų manau keli šimtai. Smagiausi
momentai:

- aš neduosiu, nes man px - kaimynai susimes ir aš važinėsiu - ir nieko mes
jiems nepadarėm...
- jei kaimynas neduos - neduosiu ir aš - kodėl turiu už kitus mokėti
- kaime gyvenam, man px - gerai ir žvyrkelis
- laukiam, kol padarys savivaldybė už dyką, su šaligatviais ir šviestuvais
- tie, kas rinko pinigus ir organizavo, didelę dalį pinigų pasiėmė sau

Na žodžiu, runkeliška tvarka, kad galima ištisus rajonus statyi pievoje be
infrastruktūros, o paskui su tais pačiai runkeliais reikia derėtis, kad tą
infrastruktūra sukurti. Žiauru :)