Tema: Re: Re:REQ pamastymu
Autorius: Doncius
Data: 2016-05-03 08:54:29
As dabar irgi kaip tik procese organizavimo. Pas mane 12 namu. Visi irgi
labai norejo asfalto, kai jau reikalas atejo iki realiu samatu, tada
prasidejo - vienas is vis nesimes, kitas gali tik puse reikalingos sumos
duot. Kai reikes pradet rinkt pinigus - manau dar kokiu istoriju isgirsiu :)

"tds"  parašė naujienų news:ng9dke$917$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mus kitokia situacija, bet principas panasus. Gyvenam soduose,
tvarkemes kelia. Sodininku-megeju nekalbinom,  taremes tik nuolat
gyvenantys. Apie 10 asmenu musu gatveje. Visi sutiko, kad reikia
tvarkyt, rinksim pinigus ir pan. Kad butu greiciau, kaimynas is
savo pinigu uzsake skalda, technika, reiskia sutvarke. Prasidejo
pinigu rinkimas, prasidejo atsikalbinejimai - dabar neturiu, as
is viso sklypa parduosiu, neidomus man tas kelias ir pan. Taip
buna su ~10 zmoniu :)

--
T :)

----Android NewsGroup Reader----