Tema: Re:REQ pamastymu
Autorius: tds
Data: 2016-05-03 08:40:30
Pas mus kitokia situacija, bet principas panasus. Gyvenam soduose,
 tvarkemes kelia. Sodininku-megeju nekalbinom,  taremes tik nuolat
 gyvenantys. Apie 10 asmenu musu gatveje. Visi sutiko, kad reikia
 tvarkyt, rinksim pinigus ir pan. Kad butu greiciau, kaimynas is
 savo pinigu uzsake skalda, technika, reiskia sutvarke. Prasidejo
 pinigu rinkimas, prasidejo atsikalbinejimai - dabar neturiu, as
 is viso sklypa parduosiu, neidomus man tas kelias ir pan. Taip
 buna su ~10 zmoniu :)

--
T :)

----Android NewsGroup Reader----