Tema: Re: Grezinys
Autorius: Teo
Data: 2009-05-26 11:17:19
problema ne grezinio gylyje. gali nors is ezero kibirais nestis vandeni ir
kakoti lauko tulike. BET. gyvenamasis namas privalo tureti vandens, nuoteku,
elektros tiekima (ziur STR.xxx) - tad vandens tiekimas/nuotekos privalo buti
organizuoti legaliu, patvirtintu budu (vadinasi geriamo vandens bambaliai
arba lauko tulikas atpuola).