Tema: Re: Grezinys
Autorius: bzik
Data: 2009-05-26 10:07:55
Pagal savokas:
grezinys - grezimo budu irengtas pozeminis irenginys, i kuri vanduo priteka
per grezinio sieneles (filtra ar atvira grezskyle)
Gylio reglamentu neradau, bet pagal sulinio apibudinima speju apie 30m arba
ne pirmam vandeningam sluoksny (suliniai irengiami pirmuose nuo zemes
pavirsiaus nesleginiuose vandeninguose sluoksniuose, esanciuose negiliai -
iki 30 m.).