Tema: Re: Grezinys
Autorius: bzik
Data: 2009-05-26 08:48:49
pagal zemelapius visi greziniai gan gilus. Su visais siurbliais ir filtrais
keliolika tukst. Vandens bus daug, bet buiciai jo tiek nereikia, nes dabar
siurbiant is sulinio brangiausias malonumas yra nuotekos (beveik 13Lt/m3),
nes valymo irenginiai taip pat oficialiai negalimi. Del laistymo nematau
prasmes. Nebent keliems kaimynams susimetus pasidaryt nelegalu ukinems
reikmems