Tema: Re: kaip paprasciau sutvarkyt? (KB)
Autorius: bzik
Data: 2009-05-20 10:00:43
stovejo ne maziau 40m, be jokios prieziuros. Zemes jau buvo beveik iki rastu
lygio. Sienos per ta laika susiklaipe. Noriu apkalt viengubo pjovimo lentom
ir pakeist stoga. To turtu pakakt mano amziui. Del vandens - zeme gausiai
dregna, bet vasara darau drenaza, tai jo poveikis statiniui sumazeja.
Man neramu del betoninio uzpildo, kurio kokybe labai abejotina. Jei po kokio
desimtmecio jis prades byret, tai po isorinio sutvarkymo man bus problemu.
Geriau jas minimizuot dabar, jei tai galima padaryt paprastu budu :)