Tema: Re: kaip paprasciau sutvarkyt? (KB)
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-20 09:27:49
as ir pritariu, jei jau atkasei, tai taip ir palik, kad is zemes dregme neitu tiesiai i rastu. Stoves dar ilgai :) O visa kita, tik laiko gaisimas. Bet cia mano nuomone.
O jei jau nori rimtai, tai zinau, kad mediniams keicia aptinius rastus, su domkratais pakelia visa pastata ir pakeicia. Tai taip pakelus gali ir pamatuka padaryti. Arba salia namuko padarai polius, pakeli namuka, ant poliu po namu dedi metalinius svelerius ir nuelidi ant ju namuka. Bet ar to tau tikrai reikia? :)

T:)