Tema: Re: kiek plyteliu klijavimas?
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-29 12:44:41
nu nesikarsciuok :)
Kad taip krinta darbu kainos nera gerai, nors paciam man gal ir aktualu nes pigiau kainuoja. Bet is kitos puses statybininkai tik atspindi bendras tendencijas rinkoje, tad jei ju atlyginimai mazeja per puse metu 50 ir daugiau procentu. Tai uz dar puses metu ir musu atlyginimai prades mazeti tokias pat tempais. Visi sedim tam paciam vezime. Buciau daugiau nei patenkintas jei statybu kainos butu tiesiog normalizavesi ir susilyginusios su vidutiniu du.

O meistrus atsargiai reikai rinktis. Mes tik bandome perspeti, kad itartinia maza kaina ir reiktu atkreipti demesi. Jie patikimas zmogus tai viskas ok. Pvz kad ir nauja patirtis, firma is kuriu imu duris istatyti siulosi uz 150-120 lt, meistriukas kuris renka laiptus sako bus gerai ir 50 lt. Jei nematyciau jo darbo rezultatu suabejociau, pasiklausineciau daugiau kas uz kiek daro. Jie rasciau 2-3 uz panasia kaina, tai aisku kad firma truputi atsilikus nuo gyevnimo :) Bet dabar as mates jo darbus, tad drasiai jam siulau sudeti dvejas duris net neiskodamas alternatyvu.

T:)