Tema: Re: kiek plyteliu klijavimas?
Autorius: savas
Data: 2009-01-29 12:18:26
kas blet per pigiai? as niekaip  nesuprantu, visi cia svaigstat kad krize ir
t.t. ir labai
dziaugiates kad meistrai nebeturi darbo ir tuoj papigiai eis dirbti, tai ne
nx dabar jau per pigiai
jie dirba ir vel chujovai! tokie achujieni specai kurie atseit rinkodaros
specais dedasi arba guodziasi
cia kad per brangiai pries 6 men. suplojo arba patys meistrai raso, nes
grauziasi kad kiti daro pigiau, kodel visus
juos terliais ir sudarankiais isvadinat?. sutinku, sudarankiu yra pats
susidures esu, bet gal uzteks ant tu meistru
stumti, toks vaizdas kad visi labai patenkinti del to kad zmones liks be
darbo, gal kazkieno seimos nariai ar gimines tie meistrai, buvo laikas plese
kainas, nu ir ka?ogi nieko. dabar uzdirbs maziau arba nieko neuzdirbs :(
siaip tai tas meistras kur 18lt/m2 jei zmogus gerai dirba, tai jis tikrai
uzsirekomenduos kaip pigus ir geras meistras, ir tokiu
manau padauges, zinoma nenoreciau ju vietoje buti kai po 50lt/m2 uzdarbis
krenta iki 18-20lt/m2, manau ne vienam nepatiks kai jam sumazina alga, arba
atleidzia is darbo.

p.s.as ne statybininkas.