Tema: Re: kiek plyteliu klijavimas?
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-01-29 09:52:18
kaina tikrai nedidelė,
bet žiūrėkim realiai: šiuo metu yra 100 meistrų, ir 20 užsakovų

tarp 20 dirbančių - 10 terliai (užsakovą paėmė pigumu), ir 10 specai (paėmė kokybe)
tarp tų 80 laisvų - 70 terliai ir šiknarankiai,  bet likęs 10 - geri ar labai geri,

tačiau jiems visiems tiesiog neužtenka užsakovų, ir nenusimato kad užsakovų daugėtų, o jų piniginės pilnėtų.

Todėl jiems belieka laukti to gerojo ir turtingo užsakovo,
arba stoti į kovą dėl jų , su terliais varžantis kainomis.

Juk kaip ten bebūtų,
suklijavęs 100m2  po 18 lt = uždirbsi 1800,
o suklijavęs 0 m2 po 50 lt = uždirbsi baronkos skylę

Skambino man irgi vieni, siūlosi dirbti.
mūrija, dengia stogus, deda grindis ir pan.
Kolkas neturiu ką jiems pasiūlyti, po kokio mėn reikės mūryti pertvaras, tai kviesiuosi.

Jei kam reikia Vilniuje ir aplink - sakykit. Manau kad kainos konkurencingos :)