Tema: Re: Tarakonai, help!
Autorius: servisas
Data: 2009-01-27 14:22:13
Mle, tas svirkstas baltarusiskas, kur turguose tai pesda, genocidas:)
Pas mane irgi buvo prisiveise, ir daugejo daugejo, kraideles ir kitas geris
nepadejo. Nusipirkau ta svirksta, ir po 2 dienu turejo sveciu atvaziuot su
nakvyne, tai galvojau kokia geda, aisku, tie tarakonai arba neisnyks, arba
dar blogiau- slampines apsinarkusine. Po istepimo sekancia diena kelis
suslaviau kratancius kanopas, ir nuo to laiko nei vieno nebemaciau:) Sveciai
taip pat nieko nepamate.
Siulau taip: isvarot savaitgali su vaiku pas tevus i kaima, pries
isvaziuodami paterliojat kur ne kur, sekmadieni vakare grize viska svariai
isvalot. Tarakonams tu poros dienu, manau, pakaks.