Tema: Re: Tarakonai, help!
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-27 10:35:18
Tai galimas dalykas kaimynai isnuodijo, arba pas tave buvo atsirade todel,
kad kaimynai juos trucijo tai pas tave ir atbego, veliau ramiai isdvese,
nameliai manau ne prie ko.

"Ginthus" <pasakysiu@kaiprireiks.lt> wrote in message
| pries pora meteliu buvo ju uzsiveise. prikaisiojau visuos uzkampiuos tu
plastikiniu dezuciu su jauku viduje (kur atseit uzvalgo nuodu ir nebegali
susilaukt palikuoniu), tai po truputi prapuole ir jau daugiau kaip metai
laiko nei vieno nemaciau.

> [...]
Ir