Tema: Re: Tarakonai, help!
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-27 09:44:13
Vienu zodziu darai taip: eini i san epidemine stoti, sumoki babkes ir
atsisveikini su tarakonais porai metu, veliau eini dar ir atsisveikini
kokiems 5 metams. Visi namukai, kreidutes yra didelis shhh. San epid stotis
turi ilgalaikius nenuplaunams nuodus kurie uzmusa visus tarakonus, iskyrus
ju kiausinelius, todel ir reikia pradzioje dezinfekuoti patalpas kas 2
metai. Isbandyta, veikia. Kai tau isteps pamatysi ko niekada nemates,
suzinosi, kad tu ten ne tevelius sutraiskei, bet pora vaikeliu is ju 1000
000 armijos :) Po dezinfekcijos as tu tarakonu 3l stiklaini prislaviau ir
sudeginau, nes i kanalizaciju ju mesti negalima.
P.S per dideli blata gavau to skyscio tai zinok pas savo draugus isnaikinau.