Tema: Re: Signalizacijos daviklis garaze
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-05-19 23:46:05
Nu cia ne vualia visai. Cia pulteliai kazkokie, klavisiukai. Pornucha vienu
zodziu. Klausimas mano buvo elementarus ir paprastas:

ar galima naudojant paradoxa suprograminti isejimus-iejimus (garazo duris,
lauko duris, kiemo duris, koridoriu pirus) taip, kad jie prisiduotu su
uzlaikymu kai priduodi visa nama ir be uzlaikymo kai priduodi pirma auksta.

Man vienas vtiralino kad kazkaip galima.

Jaegermeister