Tema: Re: Signalizacijos daviklis garaze
Autorius: MinVodai
Data: 2009-05-19 07:19:15
naaa, as lyg ir pritariau AMB minciai iki Tavo, Jonai, posto...
vartai automatika. grizus namo per liuti - tex vistiek suslapti, kad patekt
i nama, atjungt signa, o po to vel sokt i masina per lietu, kad ivaryt i
garaza????
Ar Tavo siulyme yra kitokiu niuansu??  pasidalink mintimis. ACIU

P.S. jei idomu, siek tiek pavede signalizachikai. Statybu eigoje, kai buvo
visur darbu, signalizachikai, ale siek tiek pazistami, pasiule paciam laidus
issivedziot, nesudetingas reikalas, apdailos dar nebuvo ir issiklojau
pasikonsultaves telefonu, kur kokiose vietose reikia. dabar gui , suprantu,
kad JIEMS per pigus reikalas, atvaziuot daviklius sukabinti :) nors to
nesako, bet...  is kalbos supratau :(  ten kur pirkau signa, neatsisake
suprogramuoti (ar kitaip reiktu issireikst?). Tai belieka daviklius paciam
susijungt...  nemanau, kad tai sudetinga. taigi...  ir domiuosi