Tema: Re: Signalizacijos daviklis garaze
Autorius: Jonas
Data: 2009-05-18 20:47:53
Na, jeigu esi pasiryzes deti judesio jutikli su ,,antimaskingu" gal gali
isvengti to herkono, taciau kainu skirtumas akivaizdus. Signalizacijos f-ja
ispeti apie isilauzima kuo anksciau, arba net neivykus isilauzimui, o tik
perzengus tam tikra menama riba. Paties reikalas kokio lygio reikalingas
saugumas. Manau, kur kas geriau kai kilstelejus vartus isijungia
signalizacija, o ne tuomet, kai is garazo automobilis jau isvaziuoja. kas
liecia AMB teigini apie ,,nesamones gausis"- netiesa. Tai tik kvalifikacijos
ir sprendimo reikalas, kaip viska isspresti, kad butu  ciki. Galimi net
keletas variantu.