Tema: Re: Q: Pilnas namo vertinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-17 20:13:32
Sutik, kad gaunasi turinio pastatymas priesh forma. Nes jei ziureti jau
visai formaliai, tai namas gi turi visus reikalingus dokumentus, kurie
einamu momentu privalomi. Yra statybos leidimas, yra statybos darbu
zurnalas. Tai visi dokumentai, kurie einamu momentu reiklaingi.  Cia tas
pats, kas sakyti, kad mano kompiuteris ish kurio rashau nieko vertas, nes
jis neregistruotas Kinijos kokioje privalomoje fleimintoju duombazeje.
Taip - neregistruotas, nes tai nera privaloma. Bet tai nereiskia, kad shis
turtas neegzistuoja ir negalima nustatyti jo vertes.