Tema: Re: Q: Pilnas namo vertinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-15 22:48:57
Nu uzmeciau aki i savo - niekur nefiguruoja, kad preliminarus. O kad teismas
paprases ivertinti turta ishgirdo ish vertintojo "nu mes cia ne tiksliai,
tik preliminariai" pasitenkintu, tai biski abejoju... Ar nebus cia tavejis,
kad NT vertintojai bishki achkujet ? Man praeita rudeni irgi baika buvo, kai
reikejo ivertinti ZU paskirties sklypa Vilniaus rajone, tai keli vertintojai
taip ir pasake - "Nezinom kainos !!!".