Tema: Re: Q: Pilnas namo vertinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-17 18:57:41
Statau klasuima ish kitos puses. Statosi zmogus nama ish skolintu pinigu.
Pastato beveik visa, praktiskai jau gyvena, pinigai baigiasi, o skolu
atidavineti neturi ish ko. Kreditorius praso arestuoti skolininko turta,
kurio verte lygi paskolos sumai. Ciuvas priestarauja, kad butu arestuotas jo
namas, nes jo verte nuline ir siulo arestuoti jo Audi 100. Teismas uzklausia
ekspertu, kad duotu ivertinima ir jie pasako, kad sio turto vertes nustatyti
jie negali ? Zdraste...