Tema: Re: Duju silikato plytos, kokio plocio musu temperaturiniam klimatui?
Autorius: Vinus
Data: 2014-02-08 23:34:28
On 2014-02-08 23:08, eSSas wrote:

> A, čia mes apie šlapius sapnus diskutavom. OK.
>
> Grįžtant į realybę: natūralios aplinkos medžiagos dažnai mechaniškai
> neatsparios, todėl dulka - stiprus alergenas. Jose gyvena visokie maži
> sutvėrimai - alergenų šaltinis. Galų gale, pelėsių sporos yra itin
> stiprus alergenas. Vis dar norėtųsi gyventi tvarte?
>
> S.
Tvarte laikydavo gyvulius o siena ir siaudus - atskirai. Siaudu sienos
gal daugiau kaip termoizoliatorius, gal ir ne pilna izoliacija nuo
vidiniu patalpu, bet apsauganti nuo dulkiu. Man asmeniskai sausas
sviezias sienas kluone kvepejo.  Malonu padiskutuot, nesvarbu kad apie
realybes- nerealybes, svarbu ,kad nepiktybiskai.