Tema: Re: Duju silikato plytos, kokio plocio musu temperaturiniam klimatui?
Autorius: eSSas
Data: 2014-02-08 21:42:18
2014-02-08 21:26, Vinus rašė:
> nenaturalios medziagos  pigesnes. Kodel sultys naturalios isspaustos is
> tikru produktu yra brangios, nekalbant apie is "ekologiskai isaugintu",
> is milteliu - pigios? Arba modifikuoti produktai? Kam modifikuoja?

Nepradėkim nuo GMO - užgraušiu. Tai šalia mano mokslinių interesų ir
ŽIAURIAI skauda dėl profanacijos.

Tikrai manai, kad brangesnis daiktas geresnis? Pusantro amžiaus
kapitalizmo turėjo atpalaiduot nuo panašių iliuzijų.

O pradėt matyt reiktų nuo išsiaiškinimo, kas yra priežastis ir kas -
pasekmė. Tai kame. tamstos nuomone, slypi natūralių medžiagų privalumai?
Jas pažįsta mūsų seneliai (kurie dar gyvi)?

S.