Tema: Re: Duju silikato plytos, kokio plocio musu temperaturiniam klimatui?
Autorius: eSSas
Data: 2014-02-08 22:42:08
2014-02-08 22:30, Vinus rašė:
> kam rupi kitu bedos? As manau, kad apsistosiu ties maziausiai mano
> manymu turinciu blogybiu - karkasiniu. Siaudinis ne mano jegoms
> pasistatyt, bet nemanau, kad dauguma atsisakytu gyvent siaudiniame name,
> o ne termosuose aptrauktuose plevele ir aplipdytame polistirolu.

Palaukim metų taip 10 ir pažiūrėkim, kas liks iš tų šiaudinukų. O gal
prigis netyčia ir senų statybininkų pykčiui?

Beje, kalbėti apie natūralumą, peikti "termosus apklijuotus pklėvele" ir
statytis karkasinį namą yra dar vienas per platus minties šuolis. Kažkas
šįvakar aiškiai negula tamstos aiškinimuose

S.