Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: eimaz
Data: 2014-02-02 01:37:00
turėjau ~15C ir bbž kiek drėgmės, bet daug, nes vyko glaistymo darbai.
pajungiau drėgmės surinkėją, išnešiau dx litrų vandens iš namo ir tiek.
nafik rašyt ko pats nesi išbandęs? labai mat jam nuostaba, kad surinkėjas
per parą gali 20ltr vandens surinkt :)

"Laimis"  wrote in message news:lcjum4$jjo$1@trimpas.omnitel.net...

eimaz rašė:
> nu nekabina jis tų makaronų. apdailos metu, kai buvo glaistomos sienos
> name, meistrai ryte ir vakare išnešdavo po pilną 10l kibirą vandens,
> kartais sakė ir dienos metu išpildavo. o kas čia ponui nuostabaus, tai
> nelabai supratau. drėgmės surinkėjai tam ir skirti, kad rinkti drėgmę.
> turėjau kažką panašaus, naudojau daugiau nei savaitę laiko:
> http://www.gotas.lt/dregmes-surinkejai-kondicionieriai/dregmes-surinktuvas-oro-dziovintuvas-40l-24val/lt

Kai kiši trigrašį, tai būtų gerai, kad bent jau įsigilintum dėl ko.
Prelegentas sakosi, kad konkretus egzempliorius per parą surenka 40 l, o
aš jam parodžiau, kad tai visiškai nerealu, nes ir pagal gamintoją tai
yra visiškai ribinė sąlyga. Ir lentelę pateikiau, ko gali tikėtis.
Turėjai 30°C ir šimtaprocentinę RH? Tada kabini(-a) makaronus.
Ir ne, visiškai neteisingai supratai, kad man čia kažkas nuostabaus dėl
surinkėjų paskirties ir veiksmingumo.