Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: Laimis
Data: 2014-02-01 02:01:19
tomasz rašė:
> na nebent lauza deginsi kaip jarangoj.. :)
> dregmes surinkejes is esmes 2 + viename - vienas galas sildo, kitas galas
> saldo, is esmes ir pasildai ir dregme surenki tuo paciu.

Jis nieko nedaro stebuklingiau, kaip tik sumažina oro RH, ko pasekoje ir
džiovina. Ir tai dar gana ribota; pavyzdžiui Kroll T40, kuris  turbūt
prelegentui ir susižvejojo, nesugeba šalinti drėgmės žemiau 30% RH, kas
reiškia, kad jam veikiant džiovinama sudarius ne mažesnę, žemutinę, ~30% RH)

Šia prasme egzistuoja aiški riba, kai net ir atsigrochinęs galingą
surinktuvą nepriversi sienų garinti labiau, nei jos garuotų esant
minimaliai to surinktuvo palaikomai RH.
O ~500 W šildymas yra gana juokingas...

RH sumažinti iki *keliolikos* % šildant, dabar, kai už lango toks
minusas, yra kaip 2 pirštus — tereikia tik intensyviau ventiliuoti.
Šildyti ir vėdinti.
Ir sienas pūsti (kad ir ofisiniais ventiliatoriais), kas džiuvimo
efektyvumą padidintų kartais.

Aš neginčiju surinktuvo (principo) didesnio efektyvumo, tačiau įvertinus
tokias nuomos kainas, šildyti ir vėdinti bus garantuotai pigiau.