Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: eimaz
Data: 2014-02-02 00:36:49
nu nekabina jis tų makaronų. apdailos metu, kai buvo glaistomos sienos name,
meistrai ryte ir vakare išnešdavo po pilną 10l kibirą vandens, kartais sakė
ir dienos metu išpildavo. o kas čia ponui nuostabaus, tai nelabai supratau.
drėgmės surinkėjai tam ir skirti, kad rinkti drėgmę.
turėjau kažką panašaus, naudojau daugiau nei savaitę laiko:
http://www.gotas.lt/dregmes-surinkejai-kondicionieriai/dregmes-surinktuvas-oro-dziovintuvas-40l-24val/lt

"Laimis"  wrote in message news:lcit1a$n4q$1@trimpas.omnitel.net...

tomasz rašė:
> as naudojau toki:
> http://st-technika.lt/dregmes-surinktuvai?gclid=CMuOgqHiqrwCFQxd3godvUgALg
> tai rinkdavo, kaip raso - 40 l...

Nekabini makaronų? Man atrodo, kad kabini... :-)
Aš prieš akis turiu jo manual'ą, kuriame prie šio skaičiaus yra
įskaitoma (_*_) — maksimalus surinkimas ever esant 30°C aplinkos
temperatūrai ir 95% RH.
Ir tokia lentelė (litres per day depending on temperature + humidity):

10°C / 60% 7,9 l
25°C / 60% 17,9 l
30°C / 80% 31,4 l