Tema: Re: Laminatas Quick Step
Autorius: dz
Data: 2014-02-04 16:36:28
kilto flex yra elastiniai grindu klijai, kandangi to laminato nelabai kas ir
klijuoja tai ant pokelio tikrai nerasi parasyta, kad tai laminato klijai, na
bet kliju konsistencija atrodo, kad belekas ten prie ju priliptu, m2 kaina
gausis tarp 20-30lt tik uz klijus

"FwsA"  wrote in message news:lcqsrv$vkr$1@trimpas.omnitel.net...

Tai plytelem kokios siule, tokios ir paemiau - pilnai elastinius. Pasiule
ATLAS po 47lt 25kg maisa.
Kilto Flex cia laminatui klijai butu? Kiek kliju kaina kvadratui gautusi?

Gedas