Tema: Re: Laminatas Quick Step
Autorius: FwsA
Data: 2014-01-24 14:35:38
Tai ir as be batu, bet pas tevus netai, kad vaikstant kauksi, bet kazkam
nukritus ar panasiai, nu garsas toks nekoks... Pas mane bute parketlentes
klijuotos prie betono, tai su garsu viskas OK...
Dar, kazin, tie "V formos nuožulnūs grioveliai iš 4 lentos pusių"  ar
nerinks siuksliu? Gal geriau be grioveliu? Nors velesniam laikui jei biski
grindys pasivaikscios, tai tie grioveliai kaip ir turetu tuos atsiradusius
tarpus padaryt netaip matomus...
Gedas