Tema: Re: Karkasinis namas ant senu pamatu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-03 07:44:40
2014-01-31 20:16, Vinus rašė:
> Tai koks optimalus variantas ir is kokios medziagos, stiko vatos, akmens
> vatos? `Vakar siokia tokia lentele maciau, B variantas vidurio rusija.
> Stogui 32cm , sienom 20, brindim 27cm

Jeigu imti sienoms 20cm polistirolo tai darant plokscia stoga reiketu
minimu 32cm polistirolo su salyga, kad nera gegniu (salcio tiltu). Jeigu
desi vata tarp gegniu tai vatos sluoksni reikia didinti nuo 40-45cm, kad
kompensuoti salcio tiltus. Jeigu sienas siltinsi i karkasa vata tai
taipogi minimalus vatos sluoksni gali uzsimerkes storinti nuo 30cm.
Gringys daugiausia siltinamos polistirolu. Todel ten salcio tiltu nera.
27cm dedasi su salyga,kad bus grindinis sildymas. Jeigu ne, tai gali
mazinti iki 15-20cm.

Va ka reiskia lenteles.

Jeigu nuspresi sienas siltinti 10cm tai VISUS skaicius dalink dvigubai.
Pridursiu, kad okupacijos laikais reikalavimas stoga siltinti buvo 12cm
vatos.

Bet pats svarbiausias klausimas yra koki nama pasirinkti. Jeigu namas
zenkliai mazesnis, negu 100m2 tai galima daryti karkasini. Bet, jeigu
namas 100m2 tai karkasinis namas Lietuvoje gaunasi zenkliai brangesnis.
Pries pora metu vienas mano pazistamas buvo uzsivedes statyti 100m2
karkasini nama. Pasakiau, kad bus brangu pastatyti, o dar blogesnes
aplinkybes turesi su sildymu. Po metu susitikome ir jis man paskaude
ranka, nes pasistate murinuka, kuris gavosi zenkliai pigiau. O kodel ir
nepasidomejau.

Kol kas Lietuvoje murinukai yra zenkliai pigesni ir reikia nepraleisti
progos.