Tema: Re: Karkasinis namas ant senu pamatu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-30 07:39:18
2014-01-29 18:30, Signalizacija rašė:
> silumos izoliacijos. Ir puikia zinai kodel

Na taip. Pas mane ant stogo, kur numatyta terasa, sudeta nuo 17cm
polistirolo virs prieskambario su 2% pastorinimu nuolydziui sudaryti
link kambariu. Taigi storiausioje vietoje gavosi 33cm. Iki tokio storio
pridejau 5cm paskutiniu momentu - su 5m3 pabranginau 600 litu.

Tuo tarpu sildomoms grindims sudejau 30 cm polistirolo. Manai galejau
sudeti 10-15cm? Pries 5 metus i grindis dedavo ir 5cm. Sake bus gerai.
Siandien sako, kad 10-15 cm bus gerai.

Bet juk kalba eina apie izoliacija i karkasa kai 1 m storio medines
sienos varza tera 1. Ir tokios "kiauros" briaunos sudetos kas 60cm. Tai
juk didziulio radiatoriaus sekcijos, kurios ausina vidu ir sildo lauka.
Ir visa tai neivertinant, kad vata "sildo" 5-15 metu, priklausomai nuo
to kiek uz ja sumoki.