Tema: Re: Uz ar pries anti-bandit langu plevele namo pirmame aukste?
Autorius: Arj
Data: 2014-01-24 14:01:57
ir ka tie geri santykiai - cia nebent jei koks vienkiemis, o ir tai dar klausimas.
va pries kelis metus kaimynus apvoge (daugiabuciam name, laiptinej durys priesais) - tuo metu ir as,
ir kiti buvom namie ir nieko negirdejom.
Kai man per nakti is auto, kuri stovejo po mano langu 3 metru atstumu, mage pavoge (prasukus
spynele) - irgi nieko nepastebejau.
Jei trumpiau - net jei ir pas kaimyna norai geriausi, tai vis tiek jis uz sargini suni nebus :)

"priest"  parašė naujienų news:lbt5fo$huk$1@trimpas.omnitel.net...

Papildyčiau: signalizacija + geri santykiai su kaminu+ draudimas. Apsaugos
tarnyba- labiau psichologinė parama, negu reali pagalba.

priest